OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL
MIN ORDRE
Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse efter dit køb skal du kontakte os
Så snart du modtager en ordrebekræftelse, er det ikke muligt at annullere eller ændre din ordre. Opdager du, at du har lavet en fejl under din bestilling, bedes du kontakte os hurtigst muligt, så vil vi forsøge at hjælpe dig.
Returneringer og ombytning
Det skal være nemt, når du handler hos os, så vi en returlabel med din pakke.
Bruger du denne returlabel til at returnere din varer med, så fratrækker vi 49 dkk på din ordre.
Med vores returlabel er din pakke forsikret og kan spores med Track & Trace.
Du skal være opmærksom på, at vi ikke afhenter returpakker i pakkeshops. Returpakken skal sendes direkte til vores adresse: Vestergade 7, 8600 Silkeborg med levering indenfor tidsrummet 8.00-17.30.
Vi modtager derfor ikke pakker fra DAO.
Det er vigtigt, at din vare bliver leveret i samme stand som ved modtagelsen. Desuden skal al original emballage medfølge og mærket må ikke være fjernet fra varen.
Ønsker du at ombytte en vare til en anden style eller størrelse, skal du lægge en ny bestilling på den ønskede varer/størrelse,
Vi trækker altid 49 dkk i returfragt.
Fragt og levering
Vi stræber efter at levere dine varer inden for 2-4 hverdage, medmindre andet er angivet ved produktet.
Vi tilbyder gratis levering til en pakkeshop efter eget valg for køb over 399 DKK, ellers er fragten 19 DKK. Levering til private og erhvervsadresser koster kun 29 DKK.
Ja, alle pakker sendes forsikret med Postnord, Bring eller GLS.
2-Biz kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos Postnord, Bring eller GLS.